torsdag den 7. juni 2018

Husk at orientere dig i spejlene :-)





Bloggen her vil næsten dagligt have et billede eller et emne der tages op. Det kan både være humoristiske indlæg med sjove billeder som dette, men naturligvis også mere seriøse emner med love og regler. Sideløbende med bloggen arbejder jeg med en hjemmeside, der skal indeholde teoriundervisning til kategori B almindelig bil. 
Her på bloggen tager jeg det op, der lige falder for, men på undervisningssiden vil det være mere opdelt efter undervisningsplanen.
Har du et emne du gerne vi have mit bud på, ja så er du naturligvis meget velkommen til at skrive til mig enten som en kommentar til et indlæg eller på mail, så ser jeg på det og tager det muligvis op på et senere tidspukt.

Ha´ en rigtig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar